Popis produktu V roce 1984 navrhl Joseph Helfrich, umělec-podnikatel, láhev s revolučním tvarem. Láhev pokřtěná jako Joséphine se vyznačovala originálními křivkami: šikmým hrdlem a velkorysým tělem. V té době to byla skutečná výzva, dokonce to potřebovalo vlastní výrobní řetězec!Tvrdí se, že J.P.Chenet je nejprodávanějším francouzským vínem na světě, s distribucí ve více než 160 zemích. JP Chenet vyhrál Packaging Oscar a cenu Verre Avenir v roce 1991.V roce 1984 Les Grands Chais de France (GCF... Celý popis
Koupit za 125 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
95 %
J.P. Chenet Merlot 13% 0,75 l (holá láhev)
Doprava:
99 Kč
Skladem
125 Kč
Koupit za 125 Kč
97 %
J.P. Chenet Merlot 13% 0,75 l (holá láhev)
Doprava:
79 Kč
Skladem
130 Kč
Koupit za 130 Kč
93 %
J.P. Chenet Merlot 13% 0,75 l (holá láhev)
Doprava:
80 Kč
123 Kč
Koupit za 123 Kč
92 %
J.P. Chenet Merlot 13% 0,75 l (holá láhev)
Doprava:
162 Kč
Skladem
118 Kč
Koupit za 118 Kč
0 %
J. P. Chenet Merlot 13% 0,75 l (holá láhev)
Doprava:
zdarma
Skladem
112 Kč
Koupit za 112 Kč
Popis
Popis produktu
V roce 1984 navrhl Joseph Helfrich, umělec-podnikatel, láhev s revolučním tvarem. Láhev pokřtěná jako Joséphine se vyznačovala originálními křivkami: šikmým hrdlem a velkorysým tělem. V té době to byla skutečná výzva, dokonce to potřebovalo vlastní výrobní řetězec!Tvrdí se, že J.P.Chenet je nejprodávanějším francouzským vínem na světě, s distribucí ve více než 160 zemích. JP Chenet vyhrál Packaging Oscar a cenu Verre Avenir v roce 1991.V roce 1984 Les Grands Chais de France (GCF Group) koncipoval značkovou láhev s charakteristickým zakřiveným hrdlem a velkým tělem. [3] Design láhve nazývaný „Josephine“ a jeho výroba vyžadovala přizpůsobení stávajících průmyslových nástrojů. Nová značka byla pojmenována JP Chenet. První láhev JP Chenet se začala prodávat v roce 1984. V roce 1987 byly do sortimentu přidány sladší bílé Vin de Pays des Côtes de Thau a růžové Cinsault Vin de Pays d'Oc. V roce 1992 značka prodala 400 000 beden o objemu 9 litrů. Značka uvedla na trh řadu 25cl vín v roce 1994. Od roku 1996 přidal JP Chenet dvě vína zrající v sudech: Merlot-Cabernet a Chardonnay. V roce 2000 byl uveden na trh 3litrový bag-in-box . V roce 2004 se prodalo 7,4 milionu krabic po 9 litrech a společnost JP Chenet uvedla na trh řadu šumivých vín dostupných v 750 ml a 200 ml. V roce 2005 značka revidovala své balení na 750 ml a 250 ml. Také v roce 2005 bylo na láhev Joséphine vyryto logo značky pro celý sortiment vín. V roce 2008 byla řada Classic přepracována. V roce 2009 uvedla společnost JP Chenet na trh ochucené víno s názvem Fashion. V roce 2011 JP Chenet uvedla na trh víno v řadě 18,7cl PET nádob. Společnost JP Chenet v tomto roce také uvedla na trh řadu s názvem Terroir nabízející charakteristické odrůdy hroznů AOP. Společnost uvedla na trh limitovanou edici Cabernet - Syrah a Merlot v roce 2012 a v roce 2014 uvedla na trh JP Chenet ice, šumivé víno.
V roce 1984 navrhl Joseph Helfrich, umělec-podnikatel, láhev s revolučním tvarem. Láhev pokřtěná jako Joséphine se vyznačovala originálními křivkami: šikmým hrdlem a velkorysým tělem. V té době to byla skutečná výzva, dokonce to potřebovalo vlastní výrobní řetězec!Tvrdí se, že J.P.Chenet je nejprodávanějším francouzským vínem na světě, s distribucí ve více než 160 zemích. JP Chenet vyhrál Packaging Oscar a cenu Verre Avenir v roce 1991.V roce 1984 Les Grands Chais de France (GCF Group) koncipoval značkovou láhev s charakteristickým zakřiveným hrdlem a velkým tělem. [3] Design láhve nazývaný „Josephine“ a jeho výroba vyžadovala přizpůsobení stávajících průmyslových nástrojů. Nová značka byla pojmenována JP Chenet. První láhev JP Chenet se začala prodávat v roce 1984. V roce 1987 byly do sortimentu přidány sladší bílé Vin de Pays des Côtes de Thau a růžové Cinsault Vin de Pays d'Oc. V roce 1992 značka prodala 400 000 beden o objemu 9 litrů. Značka uvedla na trh řadu 25cl vín v roce 1994. Od roku 1996 přidal JP Chenet dvě vína zrající v sudech: Merlot-Cabernet a Chardonnay. V roce 2000 byl uveden na trh 3litrový bag-in-box . V roce 2004 se prodalo 7,4 milionu krabic po 9 litrech a společnost JP Chenet uvedla na trh řadu šumivých vín dostupných v 750 ml a 200 ml. V roce 2005 značka revidovala své balení na 750 ml a 250 ml. Také v roce 2005 bylo na láhev Joséphine vyryto logo značky pro celý sortiment vín. V roce 2008 byla řada Classic přepracována. V roce 2009 uvedla společnost JP Chenet na trh ochucené víno s názvem Fashion. V roce 2011 JP Chenet uvedla na trh víno v řadě 18,7cl PET nádob. Společnost JP Chenet v tomto roce také uvedla na trh řadu s názvem Terroir nabízející charakteristické odrůdy hroznů AOP. Společnost uvedla na trh limitovanou edici Cabernet - Syrah a Merlot v roce 2012 a v roce 2014 uvedla na trh JP Chenet ice, šumivé víno.
Parametry
| Obsah alkoholu | 13 % |
| Značka | J.P. Chenet |
| Země původu | Francie |
| Barva vína | červená |
| Druh balení | holá láhev |